lördag 28 maj 2011

Igår var det mammornas drinkningskväll ¤

En av de härliga mammorna i vår föräldragrupp tog initiativet att bestämma datum och plats till att vi mammor skulle träffas utan barn, dricka lite drinkar och bara vara vi, tjejer/brudar/kvinnor/damer för en kväll ;) 

Jag har haft en deppvecka och kände mig inte alls pepp så jag velade in i det sista, men tillslut blev jag på g efter några peppsms som jag fick skickade till mig (tack!) ibland behöver jag bara den där sista lilla puffen :). 





Några drinkar, massa gott tilltugg, ett frågespel och kramp i magmusklerna för allt skrattade 
= fantastiskt lyckad kväll!

Tack mina finafina vänner!
kärlek

4 kommentarer:

yen sa...

åh va fin du är! <3

Anonym sa...

Underbart Gumman. Vi får ha en sån kväll nån dag.... Miss u

Catrin sa...

Oh vad kul gumman! Vad roligt att du kom iväg! kramar

F sa...

värdaste kvällen på länge! älsk!

tack för titten och välkommen tillbaka :)