lördag 14 maj 2011

Första varan såld :)

Sybloggen är inte ens öppnad och ändå är första varan såld, kul!
En av mina största supportare och mitt privata fantastiska bollplank :)
Lilla Otti har varit i STORT behov av en napphållare, och när frida och otti var här på lunch så visade jag frida ett av mina favorittyger som jag hittat långt in i min mormors gamla gömmor. Det ville hon ha och sedan ville hon bli överraskad :D
Här väljer Leon hur den ska se ut samtidigt som han prövar en av mina solhattar :)
 de rosa var ett självklart val för leon, nu återstod bara att välja den som var mest othilia :)




 man måste ju provsmaka, go' ska den ju vara också!
DEN!
Resultatet. 
Livsmedelsgodkänd rosa silikonring. 
Gammalt härligt vitt tyg med bruna prickar och hjärtan till band. 
Nickelfritt spänne.
solbarn logga :D
 

5 kommentarer:

F sa...

haha ååå ni är ju för underbara!! :* LOVE

Lena sa...

Var hittar man din syblogg? Har letat men hittar inte någon länk =)

Anonym sa...

ojoj vad snyggt! Blir sugen på att köpa även fast ja inte har några barn :P men när det väl kommer så kanske du har massor av saker att sälja :D Kram kram erica

Nova sa...

åhh, jag vill köpa ett likadant, nuuuu =)

Anonym sa...

Jag vill att du ska öppna din syblogg snart.. Nu är jag otålig..
Kan jag beställa en napphållare tack!=)..
Får man välja tyg o så??

tack för titten och välkommen tillbaka :)