fredag 4 februari 2011

syhelg!

imorgon börjar min syhelg! :D
vincent har tatuerat så mycket på sistone och det kliar i mina fingrar! jag vill också göra något kreativt(sy)!!
men någon måste ju ha hand om plutten och denna helg är det min tur :D yeejj!
har inte haft fram symaskinen på för länge! har mycket jag ska sy! först och främst ska jag fixa lite praktiskt, gardiner och laga lite kläder. Sen ska jag sy byxor till mig, till plutten, kuddfodral, mjukis-snuttisar av spännande tyger, överkast (inspirerad av min vän hanna) osv osv....

men jag kan slå vad att när jag väl fått fram mina grejer så kommer det saknas grejer eller så kommer jag på något annat jag vill göra och inte har stuff till det iaf osv osv.. hmm.. fortsättning följer..


kom precis på att det är första gången jag får egentid på riktigt sen plutten kom.. visst har jag längtat efter att sy, men inte längtat efter att få vara ensam. men jag ska nog erkänna att nu när plutten är såhär kinkig att jag nästan sliter av mig håret så är jag glad att det är just denna helg som är min syhelg ;)
kärlek

3 kommentarer:

Catrin sa...

Om vi inte vore så upptagna så kunde jag ha passat Leon! Men det får bli en annan gång! kul att du kommer igång med sy-andet igen =) kram <3

Annica sa...

:D Lycka till, spännande att se vad du skapar. Bamsekramar <3<3<3

Frida sa...

Hejja Hejja! :D så duktig!

tack för titten och välkommen tillbaka :)