tisdag 15 februari 2011

störande

en sak som jag fann väldigt störande...
det är en superliten fjantsak, men jag behöver få ur mig det.

jag har suttit och grejat med min syblogg massor
(kommer publiceras när jag kommer börja sälja :)).
Jag hittade direkt ett typsnitt som jag gillade jättemycket.
jag har en förmåga att antingen bara skriva med små bokstäver eller stor, mest för att jag tycker det är fint att inte blanda.
loggan på mina kläder kommer att vara med små bokstäver, och därför blev jag så glad när jag till själva bloggen hittade ett typsnitt med bara stora bokstäver som dessutom är jättefint och lätt att läsa...

nu till det jobbiga.
en annan syblogg jag följt ett tag nu har precis gjort en makeover - och har självklart detta typsnitt nu på hela bloggen. suck.

småsak, jagvet.... och inte någons fel..
kärlek

3 kommentarer:

Catrin sa...

ajdå inge kul alls!! :(

Yohanna sa...

Men ändå... så typiskt... Å det kunde väl varit en matblogg eller nåt som liksom inte alls är samma tema? haha.. :) Nåja.. Tack anyways för kommentar i min blogg angående punka. Det retfulla var att jag inte ens hade punka innan, utan själva pumpningsttationen liksom sög UT all luft.. jag skulle bara bättra på lite på luften för att jag ändå gick förbi pumpen! Jag älskar pumpade däck pga att det blir mer "stuns" och är bra när man går i lite tuffare terräng. Men å andra sidan har jag aldrig haft icke luftdäck, så jag har inte mkt å jämföra med ;) Så det är en väldigt bra fråga. Jag har inte valt vagn efter det, utan gått helt på känsla å vid senaste vagnvalet valt efter ergonomisk känsla = bra-för-ryggen-vagn-till-bra-pris! ;) haha :)

Frida sa...

surt :( men tycker du kan ha det ändå, din kundkrets är ju din kundkrets, chanserna är kanske inte jättestora att dom ser att det finns två bloggar med samma typsnitt, och även om dom ser det så spelar det väl ingen roll, det är ju trots allt bara ett typsnitt! :D

tack för titten och välkommen tillbaka :)