lördag 5 februari 2011

smakråd!

för många år sedan köpte jag detta tyg som jag bara ÄLSKAR!
när jag sydde dom första byxorna så kom jag på idén att göra två likadana byxor i samma tyg fast ena med avigan utåt och andra med rätsida utåt.
jag hann bara sy ett par byxor och då valde jag avigsidan (a) och jag älskade dom byxorna och det blev snabbt mina favoritbyxor. nu ska jag sy upp det andra paret men kan inte bestämma mig för vilken sida jag ska ha utåt. dom byxorna som jag sydde för ett par år sedan är nu heeeelt utslitna och hål i överallt typ så jag kommer bara ha ett par och inte två som jag tänkte från början och nu kan jag inte välja vilken jag gillar bäst...

svårt att få fram rätt färg på bild men ge mig er åsikt tack! :)
kärlek

4 kommentarer:

Yennie sa...

shit va svårt !!!
jag älskar de där byxorna som blev dina favoritbyxor :D

Frida sa...

hmmm... A :D

Rebecca sa...

Jaha hejhej!! Nu ser jag, trodde det var A,B,C först... Ok, då tycker jag A =)

Rebecca sa...

Båda tygerna är ju såååå Nea!!! =)

tack för titten och välkommen tillbaka :)