tisdag 1 februari 2011

¤ Ett pinsamt ögonblick.

Ett pinsamt ögonblick.

Vad är pinsamt?
När jag var i tidiga tonåren så tror jag att jag tyckte att vissa saker var pinsamma, eller jag tror mer vi använde det som ett uttryck.
Jag har väldigt lätt för att bjuda på mig själv och tycker inte att saker är pinsamma direkt.
Alla var väl vart med om att en förälder har gått in på en när man haft sex? Ja, det är pinsamt. Men annars så vet jag inte riktigt vad jag ska säga här.

Ibland kan jag känna pinsamhet för någon annans skull.

Till exempel på yogan när någon råkar fisa, det är lite pinsamt.
Men annars tror jag inte att jag tycker så mycket är pinsamt :)
kärlek

1 kommentar:

Annica sa...

Det var bergis jag som kom och störde.....hihihihihihihihihi
massa kramar

tack för titten och välkommen tillbaka :)