torsdag 20 januari 2011

sol ¤

idag har vi njutit av att kunna gå i vanliga skor istället för mina vinterskor med hål i... för det är nämligen BARMARK! typ..  Jag är såå himla glad :)
vi stod en sväng i fönstret och tittade på temometern som visade 15grader!! (solen låg på;)).
Blev ett par suddiga kort, hann inte titta då vi hade lite brått. Bättre bilder ska bli nu när solen visar sig oftare :)


vi gav oss upp på stan för att fika med mammor och bebispolare.
dock blev det bara en bild ifrån fiket.

noah var glad att se leon hihi

kärlek

2 kommentarer:

Catrin sa...

Fina ni är!! va, var det verkligen så varmt?? Skönt att gå med vanliga skor, mina vinterskor är ju också trasiga, men så även mina vanliga skor. Båda är ecco, får ta och storhandla när jag börjar jobba! Roligt att träffa vänner och fika! KRAM

frida sa...

finingar! <3

tack för titten och välkommen tillbaka :)