torsdag 20 januari 2011

SOL ¤

igår sken solen, precis som idag :D härligt!
igår åkte plutten, jag och min mamma till ikea och hade en heldag, mys! köpte den efterlängtade servisen som dom inte haft inne på jättelänge och sen blev det som vanligt lite annat smått och gott :)

sen kom vi hem och jag lagade mat, kycklinggryta med quinoa - mums!
vi åt mat och tittade på sveriges mästerkock tillsammans och skrattade. en bra dag helt enkelt! :)

idag lutar det åt att träffa mammor på mummel & mums.. se om vi går promenad innan eller efter, beror på hur sovtiderna för plutten blir idag, vi tog lite sovmorgon ;)

ha en bra dag och NJUT av solen ¤
kärlek

3 kommentarer:

Annica sa...

Tack det var en trevlig dag. Roligt att träffa plutten, han utvecklas så fort när man inte har träffats på ett tag. Tack för GOD MAT <3<3<3

Yohanna sa...

Åh vad mysigt.!! Å visst är det inte en dag för tidigt med barmark och sol??? Wiiiiiie...!! :) Du, det var skitsvårt å hitta lösluggen tyckte jag också, men letat upp den åt dig iaf; http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/skönhet/hårvård/hårförlängning/ - Jag beställde två bruna nyanser, och de var mörkare än på bild tyckte jag, så jag är glad jag beställde två olika.

yen sa...

vad för servis??? :)

tack för titten och välkommen tillbaka :)