onsdag 20 oktober 2010

trött..

nu har jag lagt ut en massa inlägg/bilder som legat och väntat på att bli publicerade.. skönt att få det gjort.. :)

nu är jag så himla trött... för andra gången den här veckan är vincent borta över natten på jobb... jag känner verkligen hur mycket jag skulle behöva avlastning men det finns ingen.. ingen som inte själv har småbarn eller bebisar.. både min mamma och min syster är utomlands... och det är typ dom som skulle kunna hjälpa mig. jag har jätteont i ryggen och känner inte att jag har någon ork till någonting egentligen. blir deppig :(

nu ska jag krypa ner bredvid min underbara bebis, godnatt! ¤
kärlek

3 kommentarer:

Frida sa...

Urs, vad jobbigt det måste vara. Men det är bara du hör av dig om du behöver hjälp gumman <3

Anonym sa...

Du är stark gumman.. Det kan vara tufft ibland.. Bara att vila o ta det lugnt.. Sen får du låta W avlasta dig när han kommer tillbaka.

Anna B sa...

Vännen då. Hör av dig om det finns något jag kan göra. Kommer gärna in och tar hand om lillskrutten en stund någon eftermiddag/kväll så du kan få slappna av lite. Tror att du skulle må väldigt gott av det.
Var inte rädd att höra av dig och du behöver inte känna dig påträngande för det är jag som erbjuder mig. Kan jag komma så gör jag det självklart.

tack för titten och välkommen tillbaka :)