torsdag 21 oktober 2010

jahapp

amma, amma, amma, amma och amma lite till, det är vad jag ska göra dagtid. så kanske det ökar min produktion.

jag har nämligen tänkt, att jag inte vill "småamma" för jag vill "spara" så att det finns tillräckligt till "ett helt" mål mat när han vill äta. jag har tänkt superfel.. tydligen..
så nu provar vi det här andra sättet och ser hur länge maten räcker på dagen... innan det producerar ikapp.


var på bvc idag för dubbelkoll av huvud och vikt. vikten hade ökat 40g och huvudet 1mm på en vecka.. (förra veckan hade han ju ökat 390g på en vecka och 4mm på huvudet) såå... varken jag eller bvc jublade :/
bvc har nu skickat huvud-kurvan till usö så kommer vi sedan få en kallelse att komma och följa upp Leons huvud. Som växer en aning långsamt :(


jag vill tacka alla mina vänner och läsare, som ger mig så mycket stöttning genom kommentarer och mail. ni är underbara, tack ¤
kärlek

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara gumma.. Stålkvinnan.. Du är fantastiskt stark!! Jag älskar dej

frida sa...

det kommer ordna sig gumman. du är en kämpe!

tack för titten och välkommen tillbaka :)