lördag 16 oktober 2010

bytardag ¤

ÅH jag ÄLSKAR bytardagarna!! :D
Blir så lycklig av att shoppa billigt! Haha, som en drog! Panka är vi också, men man lyckas ändå skrapa fram en hundring att handla för hihi. Leon behöver inga mera kläder nu först i storlek 80. Men ååh, det är ju så kul att handla :P
Det blev 14 plagg för 100kr till Leon, samt en leksak för en tjuga, men jag kommer ihåg att jag hade sånt här "torn" när jag var liten och när jag såg den så var jag bara tvungen att köpa en sån till min lilla fis :*

Idag fick jag nöjet att han jaga tröjor åt Mike, Leons kusin :) ett par hundra fick det kosta och tröjorna fick kosta högst 30 kr styck :) Jag hittade 4 långärmade tröjor, 4 lite tjockare och 3 kortärmade tröjor. Är så himla nöjd med mina köp :D Hoppas dom blir det också när dom får grejerna ;) 11 plagg till Mike för 160kr - som hittat!
kärlek

4 kommentarer:

matilda sa...

Det var ju fantastiskt!! Men fy va folk!!

Helena sa...

Hittade din blogg via Maria Kingsleys blogg. Vart hålls bytardagarna någonstans? Hur går det med amningen kombinerat med ersättningen? Vet att det är tufft och jobbigt känslomässigt. Har själv varit där och till slut gick det inte alls och mina tjejer har fått växa upp med flaska sörjde lite varje gång men när jag väl fattade beslutet blev det bra och kändes bättre.

frid sa...

yeey! massa fina grejer :D älska bytardagarna!

Anonym sa...

Jätteskojigt... =).. Synd att jag missade=//

tack för titten och välkommen tillbaka :)