tisdag 26 oktober 2010

award ¤

Beautiful Blogger Awards regler:


- Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.

- Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.

- Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.

- Skriva 7 intressanta saker om dig själv.


Blev lite förvånad men glad när jag gick in på en av de bloggarna jag följer och fick veta att jag fått en award :) Tack Helena ¤
Jag vet inte riktigt vad det innebär, men tar det som en ära :)

Då ska jag ge vidare till sju stycken bloggare, samt skriva sju saker om mig själv :)


Jag läser inte så många bloggar men jag delar ut mina sju till följande;
Yen Min starka solsyster ¤
Frida Min underbara mamavän ¤
Matilda En otroligt härlig mamavän! ¤
Catrin Min kära storasyster ¤
Vincent Min underbara sambo ¤
Hanna Min barndomskompis vars blogg ger mig ofta ett gott skratt ;)

Sen skulle jag vilja ge min sjunde till min kära vän Maria, men hon fick också en av Helena :)

Då ska jag avslöja sju saker om mig... hmm.. (Min kära sambo får hjälpa mig med detta då jag tycker det här är supersvårt)

- Jag avskyr fötter! (med undantag för Leons, dom älskar jag!)
- Jag vill bli polis när jag blir stor.
- Allt jag tar åt mig lägger jag min själ i.
- Jag har längtat efter barn och köpt barnkläder sedan jag var 14 år gammal.
- Jag tycker att stjärntecken ger bra insikt i hur människor som är födda i de olika tecknen fungerar.
- Fiskbullar är det äckligaste jag vet.
- Jag om jag får säga det själv, är en väldigt varm, harmonisk och godhjärtad människa :)
kärlek

3 kommentarer:

Catrin sa...

Tack för awarden ;) KRAMAR

frida sa...

åå tack raring :D

yen sa...

<3 <3 <3 <3 <3

SOOOOOOOL
&
LOOOOOOVE

¤ ¤ ¤ ¤ ¤

tack för titten och välkommen tillbaka :)