torsdag 15 juli 2010

nattamning

igår gjorde vi ett litet babynest i våran säng för att se om det skulle hjälpa våran (min) nattsömn. det måste jag säga att det gjorde, Leon käkade vid 21.00 igår, sen; 00:30-01:00 / 03:30 - här tog det två timmar innan han somnade igen, så han sov sen mellan 05:30-07:45 och nu har han ätit och somnat igen 08:00. Jag tror att jag sovit djupare dom timmarnna som jag faktiskt fått sova.
Ska bli spännande och se om det funkar lika bra några fler nätter. Känna som att allt funkar bra/dåligt i två nätter, funkar det bra blir det dåligt och funkar det dåligt så hittar vi på något annat... det är jobbigt innan man blir lite mer synkad med sin lilla skrutt...
kärlek

2 kommentarer:

kurre sa...

åh du är duktig! kämpa på :)

Vincent sa...

Det kommer bli bättre älskling :* <3<3

tack för titten och välkommen tillbaka :)