söndag 18 juli 2010

goskille ¤

jag kan inte förstå hur underbar en sån här liten minimänniska kan vara!
tittar på honom och kan fortfarande inte förstå, jag och vincent har skapat detta vackra barn!? är så otroligt stolt. jag (vi) har verkligen lyckats!
just nu i detta nuet så ligger han i mitt knä, som en bilring utefter min mage, det är så han gillar det ;) men det funkar bra för jag har båda mina händer fria och kan få lite tid till att surfa och blogga :) och han får ligga nära som han gillar <3.

idag har vi varit ute i nora och firat svärfar/pappa/farfar sven som fyller år idag. god tårta och mumsiga kakor ligger nu i min mage :) väldigt trevligt!
Leon vaknade runt 14 när vi kom dit och var vaken hela tiden vi var där och somnade inte ens på vägen hem därifrån, krävdes en halvtimmes amning när vi kom hem för att han skulle komma till ro (runt 18-18:30). tror han blev lite överstimulerad med mycket folk och barn. imorgon har vi tänkt att vi bara ska vara hemma och ta det lugnt, har varit mycket dom senaste dagarna nu - behöver lite vila och lugn och ro.


vill passa på och skicka ut ett JÄTTEGRATTIS till mina föräldragruppsvänner Frida och Christoffer som tidigt imorse fick en jättesöt liten flicka, Othilia ¤.
Satt och tänkte på Frida inatt när jag insåg att hon inte hade vart aktiv på internet på över ett dygn - ja som höggravid blir man lätt väldigt aktiv på internet ;) när man inte orkar göra så mycket annat. och jag hade rätt! kurre hade bestämt sig för att komma ut några dagar för tidigt :D (var beräknad exakt en månad efter Leons bf som var 23 juni)
kärlek

1 kommentar:

Frida sa...

Åh tack rara! :D du hade så rätt så! :)

tack för titten och välkommen tillbaka :)