tisdag 27 juli 2010

första dagen själva ¤

idag var första dagen tillbaka på jobbet för pappavincent.
det tycker vi är tråkigt! :(
Jag och Leon fick besök av mormor först på lunch.
Jag hann färga håret och sedan dessutom duscha och skölja hur hårfärgen utan att skrutten vaknade, känns skönt att kunna göra lite sånt också :) Nu känner jag mig lite fräschare som mamma ;) mitt hår växer verkligen sjukt fort nu, fortare än när jag var gravid och då växte det fortare än vanligt! Dessutom har mina naglar växt på så jag vet inte vad, jag som alltid kämpat med att ha långa naglar behövde bara inte ha tid att titta på dom på ett par dagar efter förlossningen så poff så var dom långa yeei!
fast mormor gosa med Leon så hon somnade hon också ;) sen glömde hon nästan bort att hon skulle åka och jobba på eftermiddagen ;)
Lite senare efter mormor åkt så kom moster och kusin anton förbi efter dagis :) antonsöt, är så gullig mot sin lilla kusin, fast han skulle helst av allt vilja leka och busa en massa med Leon och blir lite ledsen över att han fortfarande är så liiiiten <3.
kärlek

1 kommentar:

Catrin sa...

Skönt att du hann fixa lite saker för dig själv också, blir så lätt att man glömmer bort sig själv när det är så mycket med barnet. Mormor ser ut att ha det gott! Å vad jag blev glad av att se videon med mig o Anton. <3 Han är så go min kille! Kom Leon, kom ;) *Anton önskar leka med Leon*

tack för titten och välkommen tillbaka :)