lördag 24 juli 2010

bilder

Jag hade tänkt lägga in lite bilder på bloggen.
Men jag fick virus på min dator när jag skulle ta hem barnvisor (så gör ej det!). Efter flera dagars scanning med supervirusprogram så fick det sluta med att jag fick formatera om min dator iallafall för att bli av med viruset. Som tur är så har jag extern hårddisk med allt viktigt på och den tog ingen skada. Problemet är nu att alla mina program och alla mina länkar i favoriter är borta, eftersom jag självklart glömde bort att spara det innan jag formaterade.. suck.
Så nu har jag inget bildförminskningsprogram, hade ett superbra förut men jag har glömt bort vad det heter så jag kan inte hitta det :(

Om någon har något bra program så får ni gärna skriva det till mig. Samt om ni vet att jag läser er blogg så får ni jättegärna skriva så att jag kan spara er bloggadress igen. Så himla tråkigt när man kommer på såhär i efterhand att man glömde spara och ALLT är borta ;( Klant-nea.


Igår blev Leon fyra veckor gammal och imorgon blir han 1 månad. Tiden bara swischar förbi! Idag matade Vincent Leon för första gången, jag hade pumpat ur och Leon tog flaskan på direkten, duktiga kille. Vi ska till panduro imorgon och köpa sånt där avtrycksgrejs som man gör hand- och fot avtryck med :)
kärlek

1 kommentar:

Frida sa...

Hurra hurra hurra för Leon idag :D

tack för titten och välkommen tillbaka :)