tisdag 8 juni 2010

uttråkad...

nu är jag som vanligt uttråkad. sitter och trycker i mig chips, mums! dom här nya olw's superchips med sourcream & onion och dricker cola. jag känner mig tjock. men jag är tjock så det gör inget ;) (okej kanske inte världens bästa inställning)

jag sitter i vårt gamla hem.. vincent är i vårt nya och målar med den här färgen vi fått utköpt nu till oss för att måla skåpsluckor osv osv ni vet. den luktar sååå innibomben mycket att jag vågar inte vara där och dra i mig allt för mycket kemikalier. så efter att jag skurat väggarna i badrummet och gjort iordning sovrummet så gick jag över hit igen.. måste säga att dom som bodde där innan var inte så duktiga på något.. fan va taskig jag är, men bara en sån sak som att skura badrummet gör man väl innan man flyttar? gör rent skåpsluckor? filter över spisen? hm... jag och vincent, eller kanske mest jag är ju städfreaks, måste skura alla ytor så att dom är rena direkt. man vill ju inte vara i någon annans smuts? usch.


idag gick jag på stan en sväng, skulle ha en till hårfärg, tänkte prova igen med att göra tvåfärgat hår ;) gick inte så bra sist hehe.. syndes knappt.. men skam den som ger sig! :D sen när jag köpt färg var jag inne och virra på ica hundra varv innan jag hittade en ostsås som jag skulle ha till min lunch, som jag sedan tog med mig hem till syrran och lagade. såå supertrist att äta ensam. så så fick de bli idag :) bra att man bor två gator ifrån varandra. nära och bra och framförallt väldigt trevligt ;)


kärlek

3 kommentarer:

Catrin sa...

Ja de som bodde här var också urdåliga på att städa, iof är vi absolut inga städfreak, men jag gillar att ha det fint!

Det är toppen att bo så nära varandra =)

Nu står det bara 15 dagar kvar =) innan bebis kommer ;)

Anonym sa...

Vad är det för hårfärg du använder dig av? Trodde nästan du gjorde hos frisör? Den är väldigt fin iallafall..

Vincent sa...

MUMS!! *__*

tack för titten och välkommen tillbaka :)