söndag 6 juni 2010

tiden flyger iväg!

ja, vad är det som händer? Tiden bara flyger iväg, 17 dagar till bf? huh.. jättekonstigt.. längtar efter våran älskling, är så nyfiken på hur hon/han ser ut!! Känns superkonstigt att ha en människa i sin mage. En helt färdig människa, som har sitt utseende, sitt temperament, sin personlighet redan. Vad gör du kvar därinne? Skruttis :*

Mina händer har inte blivit bättre.. :( Känner att lite därför har min längtan efter skrutt blivit Ännu större, kom ut så jag får tillbaka min kropp, så jag slipper känna mig som ett barn bara för att jag är med barn. Annars skulle jag gärna vilja att skrutten ligger kvar till bf, den 23/6. Så hinner vi flytta in färdigt och få lite ordning :)

Idag ska vi måla lister i hobbyrum och hall, så att det är klart till att dom kommer och ska tapetsera det nu i början på veckan och vi ska även köra igång med köket idag.
Den som känner sig manad till att måla lite är såå välkommen hit! och om någon skulle känna att diska är något dom sett fram emot så är det lika välkommet, då jag med mina händer och fingrar inte längre kan hålla i diskborsten för det gör så ont :(
kärlek

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)