lördag 5 juni 2010

oj oj oj

jaaaa jag vet, nu har jag varit dålig ;) bäst jag uppdaterar innan jag får skäll :P
igår hade vi en supertrevlig grillkväll hemma hos brorsan och tess. sedan tog vi hem vagnen också. Mys ¤ .

När vi kom hem igår så gick vi in i vår nya lägenhet, vi visste att målaren skulle greja där igår, med vardagsrummet, men dom hade sagt något i stil med "vi siktar på att bli klara med det rummet, men vi kan inte garantera" eller nått. Så vi gick över utan förhoppningar....
När vi kom in i vardagsrummet, åååååååh vilken LYCKA!¤ Det var klart och otroligt fint! Tapeterna vi valt var skitsnygga, bättre än vi kunnat föreställa oss!
Dom hade även spacklat hela extrarummet och börjat spackla i hallen. Så dom hann så mycket mer än vad dom själva (och vi) hade trott! Yeeeeii! Jag känner mig verkligen GLAD över detta. Känns som man kommit en bit på vägen nu.

Jag ser ut och känner mig som en flodhäst med allt vatten jag samlat på mig dom senaste dagarna, heeeelt sinnessjukt, jag känner inte igen mina händer och fötter, dom brukar vara små och söta, nu är dom som ballonger. usch, feel like a fat person...
Det onda har inte heller släppt efter natten, varken igår eller idag, gör ont ont ont! igår kunde jag inte ens skriva på ett papper eller skära min egen mat. idag har jag inte ens försökt. jag kan inte gripa tag i något. försöker göra allt för att röra fingrarna mycket ändå, försöker öka cirkulationen. det gör ont. men idag har det funkar någorlunda. gör ont, men inte som igår.


Nu har precis Vincents kompis Marcus vart här och hjälpt oss att flytta över saker i våran nya lägenhet, de lådorna som ska till sovrummet står på sin plats och lådor och möbler till övriga lägenheten står allt i vardagsrummet, och det är inte ens fyllt en tredjedel. Det är så fantastiskt stort! Vi har nu flyttat alla lådor och alla stora möbler (som inte vincent kan flytta själv) förutom sängen. Vill inte sova därinne först allt är klart!
Våran lilla lägenhet här känns ganska luftig, men samtidigt väldigt tom. Det finns inte direkt några grejer här. Bara det nödvändigaste.

Imorgon är det målning av köket som står på schemat :) :)
Nu har jag ingen känsel i mina fingertoppar.. dags att sluta skriva. nu ska jag plocka fram glass och jordgubbar till mig och min älskling <3.
kärlek

1 kommentar:

Frifa sa...

Åh vad skönt att ni kommit igång! :D

tack för titten och välkommen tillbaka :)