torsdag 3 juni 2010

marknadsafton ¤

idag har det vart marknadsafton här i staden :) jättehärligt!
först träffade jag maria och william och sedan gick vi mot marknaden, mötte upp malin också, som hade lämnat lilla claudia hemma för en kortvisit på stan.
gick en sväng och tittade på allt, william fick åka karusell för första gången, gull.
sen längtade malin för mycket efter sin lilla skrutta så hon åkte hem. jag och maria stannade kvar en stund på marknaden och sedan drog oss hemåt till mig. satt och åt marknadsgodis och pratade. mys. sen blev det time även för dom att rulla vidare.


för säkerhetsskull så skickade jag ett sms till syrran och frågade om hon ville gå på marknaden med mig, kände mig inte riktigt klar med mitt tittande och shoppande ;) då fick jag till svar "ja jag vill gå, men då måste vi gå nu" jag som precis tagit av mig skorna, på igen och upp på stan :) trött i fötterna, men det var roligt :)
kärlek

1 kommentar:

Catrin sa...

Oh lät väldigt gott med marknadsgodis, var lite väl påfrestande icke-godisdag idag... vissa dagar önskar jag att jag fick äta precis vad jag ville, men det kommer ju att ge effekt och förstöra min viktminskning och öka på mitt godissug. Så nej!

Ja det var nice att gå en sväng!! Måste visa Albert dom där vattenpärlorna. pyss

tack för titten och välkommen tillbaka :)