onsdag 2 juni 2010

37+0

vecka 38!?!?!?!?!?!?!?
det gick visst just upp för mig. what!? vart tog hela tiden vägen? nu är vi här, i mål! typ (förutom att bebis inte kommit ut än, men ändå)
jag måste ärligt talat säga att jag trodde att det skulle vara jobbigare att vara gravid. jag kanske ska säga att jag haft tur! jag vet många som haft riktigt kämpigt i sina graviditeter, visst jag har också haft mina kämpiga tillfällen, men i det stora hela såhär på slutet måste jag säga att jag är väldigt glad över att det gått såhär bra. med tanke på att vi vill ha ett gäng ungar så bådar ju det här gott iför framtiden. hoppas bara att förlossningen blir en bra upplevelse, så inte den förstör den här fina graviditeten. men oavsett vad som händer, så kommer jag få den finaste belöningen i hela världen ¤
kärlek

1 kommentar:

Frida sa...

åh shit! v 38!! du är verkligen snart fullgången! vilken dag som helst kan eran lilla komma, så underbart!

tack för titten och välkommen tillbaka :)