fredag 21 maj 2010

uuttråkaaaad

bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää......................
nu har jag lagt upp magbilder, uppdaterat bilddagboken, vart hemma hos syster och ätit god mat, vart hos mamma och påbörjat ett mönster till bebisbrallor, slappat i soffan, försökt sova, ätit melon, gått igenom folks bloggar som jag följer typ hundra ggr.... tyvärr så har dessa människor lite mer liv och lite mindre tid än vad jag har just nu hehehe...
jag vill ha godis... vi har godis i bb-mat-väskan.... men där får jag inte nalla... :(
men jag vill verkligen verkligen ha godis... hmm.. vi behöver mjölk... kanske ska använda det som anledning att gå till affären och köpa godis också? nu sitter vincent här brevid och äter glass... jag vill också ha.. fast en annan sort... hmm.. affären nästa?

kärlek

1 kommentar:

Annica sa...

Det verkar vara ett bra förslag :) kram
Ser du vad jag lärt mig hihihihihihi

tack för titten och välkommen tillbaka :)