fredag 21 maj 2010

godis, tatuering och galen unge!


Straxt efter mitt sista inlägg här nedan så orkade inte vincent med mitt tjat om godis, så vi åkte och handlade mjölk och godis :P
en stund senare kom malin hit för att tatuera sig, en svart korp på armen ville hon ha och det blev grymt snyggt! vill man se resultatet klickar man HÄR.
blir bara mer och mer stolt över min älskling som verkligen är sjukt duktig, tänk snart ett år med nålen i handen och han var grym från början men överträffar sig själv hela tiden!
längtar så himla mycket tills han ska tatuera mig igen, ska googla lite på hur det är med att tatuera sig under amning? någon som vet?

kan tala om att ungen i min mage är heeelt galen, märks att h*n är stooor och har väldiga muskler! gör ont på riktigt bara av rörelser, när h*n vrider sig och sträcker på sig... mm... morr.. lyssnar på mig gör h*n såklart inte heller. "ajja bajja, det gör ont på mamma" funkar inte riktigt än...

nu orkar snart inte mamma mera lilla skitunge, kom ut, längtar efter dig :*

kärlek

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin sida du har, Puss o Kram Pappa

Annica sa...

Stackars Vincent, börjar hon gå dig på nerverna nu....det är inte långt kvar. kram

mammalia sa...

Snart, snart så..kommer det en liten en<3:-)

tack för titten och välkommen tillbaka :)