tisdag 18 maj 2010

hos mamma hela dagen :)

Vaknade kl 06.00 idag, bara för jag visste att jag skulle upp idag, skulle nämligen ha bilen så jag skulle upp och skjutsa Vincent till jobbet. Men hallå, kl 06.00? När vi skulle åka typ 07.45... Inte ens bebis var vaken kl 06.00. Vi har ju börjat få in rytm att gå upp vid 08.00 varje morgon nu när vi är lediga :)

Så jag låg och stirrade i taket typ en timme.. kl 7 sa jag till vincent "gud va du sover länge" haha, elak jag är, hans klocka börjar ringa 06.40, sen behöver han inte gå upp först 07.20 eller nått om han ska hinna äta frulle.
Många klockslag i ett stycke haha!


Skjutsade Vincent och åkte sen till mamma, blev bjuden på god frukost av mamma :)

Ska sticka och hämta vincent nu, fortsätter skriva sen :)

kärlek

1 kommentar:

Vincent sa...

skriv mer dååå :*

väntar med spänning ^^

tack för titten och välkommen tillbaka :)