måndag 31 maj 2010

solsyster ¤

min underbara solsyster elektra har äntligen kommit hem från sin resa! en resa jag hade kunnat råna en bank för att få följa med på! som hon sagt under tiden, jag skulle verkligen trivas där, precis som hon.. så jag har bestämt mig för att någongång ska jag åka dit jag också med min/mina skruttungar :)

jag har saknat henne hur mycket som helst, även om jag samtidigt är väldigt glad för hennes skull, hon har sett fram emot den här resan så länge!
det jobbiga nu är att hon bor ju i sthlm och jag bor här, jag har en bebis påväg ut (typ) och hon börjar jobba om några dagar igen.
men men, när bebis kommit ut så ska hon komma hit och hälsa på oss, jag längtar så jag blir tokig, min älskade vän ¤

bara för att jag älskar den här bilden på dig ;)

kärlek

2 kommentarer:

yen sa...

jag börjar gråta, älskade neasol. <3
tack för att du finns. och snart finns en liten Du (+ vinc) också! det kommer bli så underbart och få träffa det Ni har skapat!
min resa har vart underbar. och snart vill jag ge dig dina presenter!!!

mycket kärlek. <3 <3 <3

¤

Catrin sa...

Vart gick resan?? blir så nyfiken! Det är roligt att resa med barn, så självklart kommer du kunna resa iväg i framtiden när ni har det bättre ställt!! kram

tack för titten och välkommen tillbaka :)