måndag 31 maj 2010

nycklar!!!


som vi har väntat! NU ÄNTLIGEN har vi nycklarna till vår nya lya, eller ska vi kalla det våning kanske? grymt underbar är den, var där för en kvart sedan och kikade, öppnade med min nyckel, min mmm MIN!¤ Härligt det känns att säga. Lägenheten är så stor och luftig! Vi kommer trivas så otroligt bra i den här lägenheten! Nu är jag helt spattig i hela kroppen för jag väntar på vincent som kommer hem om 30 minuter, då ska vi gå dit igen, yeeei! Ikväll kommer hyresvärden förbi igen och ger oss numret till målaren, så kan vi prata med dom och tala om för dom själva vad vi vill ska göras. Det blir bara bättre hela tiden. Haft en klump i magen inför att vi endast skulle få två rum fixade. Nu slutade det med att dom tänkt göra två rum, kök OCH hallen. Köket har vi redan köpt färg till och fixar själva, men då kan dom ta alla snickerier och dörrar skåp och luckor.
jag vill bara skrika! ÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEEEEEEEEEEEEEEEEEN! ¤
¤ kärlek ¤

3 kommentarer:

Frida sa...

Åh vad kul för er! Grattis :D

Catrin sa...

Jättekul att ni får allt fixat! Det är lyx =) Förutom köket som ni fixar själva! Härligt att få precis som man vill ha det! Jättefin lägenhet!! kramar

Annica sa...

Ljust och LUFTIGT. Härligt. *fniss* V:" jag kan SE mig i spegeln utan att böja knäna"

tack för titten och välkommen tillbaka :)