torsdag 3 januari 2013

2013

Börjar nya året som många andra, men för mig är det första gången. Börjar det nya året med att väga, fotografera och mäta mig.

2013 blir det som 2012 inte var.
2013 blir året då jag börjar lägga mer fokus på Mig.
Har alltid älskat träning och hälsa och ska börja leva efter det igen. Jag ska träna för att jag älskar det, bli stark igen, inte sträva efter något ideal. Men varje gång jag hittar en bortförklaring så ska jag ifrågasätta den. Jag tänker inte sluta äta choklad, tänker njuta av livets goda. Yoga ska bli en del av min vardag igen. Inte lägga någon energi på "öken-människor". Jag ska fixa håret och unna mig massage regelbundet. Ska fortsätta vara mitt harmoniska jag och inte låta stress ta över. Jag ska sluta tänka _för_ ekonomiskt, är det något Jag verkligen behöver så ska jag unna mig det. Jag ska prioritera att sy kläder till mig. Avsätta en dag i veckan då jag bara syr till mig. Träffa mina vänner mer detta år.

Sist men inte minst, utan snarare det viktigaste och det som alltid kommer ligga främst, så kommer jag fortsätta att ta vara på, uppskatta, njuta och skratta varje dag med mina fantastiska barn.
Det är dom som är glöden till livet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där, jag älskar din blogg. Är det något jag kan göra för att få uppdateringar som ett abonnemang eller nåt? Jag beklagar att jag inte är bekant med RSS?

Lena sa...

Vad har hänt med bloggandet?
/Flitig läsare som saknar dina inlägg

Anonym sa...

Hejsan :)
Brukar läsa din fina blogg men nu är det jättelänge sen du skrev. Jag ville bara säga att jag hoppas att allt är bra med dig och familjen, att det bara är tidsbrist som är "boven ".
Kram :)

tack för titten och välkommen tillbaka :)