söndag 7 oktober 2012

vecka 40. 1-7 oktober.

Plus 29/1 - BF 8/10
Hälsosamtal 1/2
Blodprov till kub 23/3
Kub 29/3
Rul 10/5
BM 19/6
BM 24/7
BM 21/8
BM 5/9
BM 17/9 

BM 1/10
BM 15/10

BM besiktning 1/10 - 39+0.
BT : 105/55
Hjärtljud: 150
Vikt: +10,2 kg
SF mått: 35
Läge: På plats men ruckbar
117cm runt om.


Välkommen oktober ♥ Fislisas månad ♥
Nu väntar vi bara på dig 


Besiktning hos BM med sällskap av Leon och mamma, förhoppningsvis sista gången vi kommer dit. Mormor tog sista chansen  att få lyssna på fislisas hjärta ifrån magen.
Sen efter BM gick vi till familjecentralen och fikade och pysslade. Limma och pyssla är det bästa som finns!
Längtar efter glögg och brieost, nom nom..

Det är sånt röj i magen! Blivit masserad och har mediterat. Skapat lugn i mitt huvud, men i magen, där bor en hyperunge!

Dags att sova, men fislisa tror att hon kan sträcka på sig inne i magen, ilar ner i snippan och händer och fötter buktar ut på olika ställen på magen. Försöker säga till henne att hon får vänta med spjongreflexen tills hon är ute men tror ni hon lyssnar? ;) ♥
Imorgon är det kanelbullens dag, tror ni hon blir en bullbebis? Det tror mormor :) 5 dagar till bf :)

Drömmer så mycket hemska mardrömmar.. :,(

Idag har jag vart iväg och gått på stan heeeela dagen! bm och öppnis på fm och shopping på stan efter lunch tills nu. Molande värk i ryggslutet, fick känslan av att det blir bebis snart ;)


Dålig natt.. som vanligt. Leon kollar på pysselskogen och leker så jag ska sätta mig vid symaskinerna.





Skruttbullen som varken vilat eller sovit idag och pendlat mellan tokpajas och supergråt slocknade på två sekunder. Så nu är det dags för fredagsmyyyys med nya Grey's, Nybyggarna och lite smått och gott!

Det känns som att det snart är julafton, hihi! Känns så konstigt att det när som helst kan sätta igång. När jag vaknar på morgonen så tänker jag att jag skulle lika gärna kunna gå och lägga mig samma kväll, utan mage och en liten liten diamant i min famn. Så overkligt! Undra när jag ska förstå ;) ♥

Nu är jag sådär SUPERTRÖTT igen, för vi har haft en HELDAG utanför hemmets väggar tillsammans med Vincent, mamma och Leon. Skönt, jobbigt och tungt på samma gång. Skönt och kul att få saker gjorda men jag känner ju att jag egentligen inte orkar. Då är det bra att vara tre vuxna på en leonkille ♥ Magen är så jäkla stor nu alltså!! ..och nu ska den bli större, lördagsmys i soffan!

Det känns som jag ska sprängas! :)

Bläääö. varför fastnar man hela tiden? killarna är ute och nu ska jag sy ett babynest och en amningskudde, men peppen är doooooown... vill ju bli klar med allt som jag tänkt mig innan hon kommer. Å andra sidan spelar det ingen roll. Men är så trött på att varken ha motivation eller ork till att göra roliga saker..

Imorgon är det BF. Känns väldigt konstigt. De senaste dagarna har jag fått den här känslan när jag vaknar "har jag 'rätt' ont?" "nej... :(" Vill liksom att det ska sätta igång snart... Har inte känt så innan utan tagit det med ro. Men nu känner jag själv att jag blir irriterad.. Känns inte så kul..





när tror du att bebis kommer? gå in här och gissa fislisas födelsedag! 

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)