torsdag 4 oktober 2012

Kanelbullens dag!

Jag har världens bästa syster! 
Hon frågade om jag hade ätit någon bulle och jag sa att jag skulle försöka orka ta mig ut sen efter leons vila och köpa oss en varsin.
Gulligast och underbarast som hon är så kom hon förbi 20 minuter senare med en varsin bulle till oss!
Tack tack love love!
MMM! Gott säger vi! 
Leon var förvånad över att få en sån stor bulle! 
Typ andra - tredje gången Leon fått trycka en så stor bulle helt själv, vår familj(läs barnen) äter minimalt med socker.
Fast gullig som han är så bjöd han mig på det göttigaste, mittendelen - jatack! :D :P


sen under dagen hittade han lite bullprickar(pärlsocker) här och var som han 
gick och stoppade i munnen med sitt busigaste flin "mama! titta boullepick".

tack fina syster/moster  

2 kommentarer:

Catrin sa...

Oh tack min underbara syster. Klart ni skulle få bulle på kanelbullens dag. <3<3<3<3<3 Hade helst gjort hemmagjorda men tid o ork fanns inte riktigt ;-) KÄRLEK

Catrin sa...

Oh tack min underbara syster. Klart ni skulle få bulle på kanelbullens dag. <3<3<3<3<3 Hade helst gjort hemmagjorda men tid o ork fanns inte riktigt ;-) KÄRLEK

tack för titten och välkommen tillbaka :)