söndag 30 september 2012

Bytardag i pingstkyrkan Elim höst 2012

Höstens andra bytardag var jag på pingstkyrkan elim. Mamma följde med mig och hjälpte mig leta efter det jag behövde till leon nu i vinter. Jag brukar jobba på bytardagen i sörby, men i år är den ett par dagar efter bf och jag känner att jag inte riktigt orkar ;) Problemet är att man ändå behöver grejer så jag tänkte pallra mig till de två första iaf. Nu blir det inga fler denna höst.

Elim brukar vara en av de bästa, men inte i år. Hittade inte alls så mycket som jag brukar.

Men galonisar och vinteroverall till Leon, det som var prio hittade jag iaf så jag är nöjd. Sen även en extraåkpåse, några pyjamasar, två tröjor, skor, 2 böcker och en film, smootiesbehållare, oanvänd bebiskudde från ikea som jag kommer använda som "madrass" i vagnen, 6 byxor och en overallåkpåse till fislisa som hon kan ha i början :)

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)