tisdag 31 juli 2012

vecka 29, 16-22 juli. vecka 30, 23-29 juli.


vecka 29, 16-22 juli.
Plus den 29/1
Hälsosamtal hos bm den 1/2
Blodprov bm den 23/3
Kub den 29/3
Rul den 10/5
BM 19/6

BM 24/7

V28+0

Vecka 29 skrev jag ingenting. tror att det var för jag hade fullt upp hela tiden, det var vincents semestervecka och vi var på kolmården. Om kolmården ska jag skriva i ett annat inlägg :) 


vecka 30, 23-29 juli.
Plus den 29/1

Hälsosamtal hos bm den 1/2
Blodprov bm den 23/3
Kub den 29/3
Rul den 10/5
BM 19/6
BM 24/7

BM 21/8


V29+0
+8,2kg totalt
110cm


Hos BM. Hade inte min vanliga barnmorska och måste säga att min vanliga är guld!
Bs 6,9
Bt 125/55
Hjärtljud 150
Sf 29


FOGLOSSNING! Jag gråter! Efter Kolmården så blev det bara värre och värre. Nu känner jag av det varje dag och om jag går mycket så får jag ont snabbt. Usch, känner mig så ledsen och deppig, lite kaka på kaka med dåliga saker. 
Men jag försöker njuta ändå, njuta av sparkarna, njuta av Leon som redan är underbar storebror till magen, pussar, gosar och klappar på magen.

Halsbrännan är hemsk, köpt på mig 100 pack med novalucol och det går väl åt en karta om dagen nästan.. 

Såg idag att jag fått två stora bristningar under magen, såg när jag rensade badrumsskåpet och hade ställt speglarna i badkaret och fick då se min mage underifrån. Jag blev lite paff och tycker att det är tråkigt, har bara några på varje sida av magen sen Leon och jag har aldrig brytt mig. Mitt på magen känns tråkigare, men belöningen är ju helt klart värt det hundra ggr om :)

Det var inget fel på min sf kurva, det var jag som hade snurrat till det med sträcken ;) 



när tror du att bebis kommer? gå in här och gissa fislisas födelsedag! 

1 kommentar:

fd Minna sa...

Jobbig graviditet du har :(

tack för titten och välkommen tillbaka :)