måndag 5 mars 2012

Sörbys Bytardag

I lördags var det dags för vårens bytardag i Sörbykyrkan :)
Jag var med och jobbade som vanligt. 

Har börjat sälja lite grejer nu också, denna gång är jag så himla glad över mina sålda saker.
Sålde en bilbarnstol och en bärsele och med det hade jag gått plus 300:- trots att jag handlade ganska mycket också. 

Ivrig Leon som vill titta direkt när mamma kom hem :)

överblicksbild


jättefin vindjacka som leon inte ville ta av sig

även fina gummistövlar i nästa storlek som han har på sig dygnet runt nu :)


 Köksprylar 

böcker och en dvd

piggbyggsaker som jag inte vet vad dom heter, köksgrejer

ankor

nalle som pratar och sjunger

uppdatering i storlek 50-74
20 plagg

 ett gäng strumpor i nästa storlek
  
 solhatt och tjockmössa

 74/80
10 tröjor, 4 byxor

86/92
7 byxor, 2 shorts, 10 tröjor, 1 uv/badtröja

 98/104
en overall, 4 tröjor, ett underställ i merinoull och en snyggväst

ett gäng byxor till min älskade systerson anton och en overallåkpåse till lillebror

Det var jättekul att sälja också, nu när man köpt på sig massor så kan man ju börja sålla ut sånt som man gillar mindre och sälja det på nästa bytardag :) 

Detta var bara första bytardagen för våren, så alla ni som blev sugna nu kan ju gå på dom andra :) 
och ni som inte gått på bytardag någon gång, gört! och man måste inte sälja för att handla :)

1 kommentar:

Farmorr sa...

Oj vad mycket fint du köpt och liten kille hjälper till att packa upp.... Skickar lite kärlek :)

tack för titten och välkommen tillbaka :)