torsdag 1 mars 2012

MOSTER FÖR ANDRA GÅNGEN ¤

ÅÅÅÅÅÅ jag är ju så blödig!!! Sitter här hemma och gråter när jag tittar på denna fina bild på min älskade syster och hennes stora kille och lillplutten som föddes igår 20.00.


Idag har storebror som önskade sig en lillasyster som han i magen redan döpt till Matilda, träffat lillfisen och blev överlycklig över lillebror, han sa att det var den finaste bebisen han sett och lillebror fick massa pussar och kramar och presenter av storebror anton <3



GRATTIS MIN ÄLSKADE SYSTER!!!!!! Lillasyster/moster är så stolt!!! 

4 kommentarer:

Jenny sa...

Sötnosar :)

När kommer Leons syskon då?? ;)

Catrin sa...

Tack gumman! Jag är så lycklig! <3

Catrin sa...

Tack gumman! Jag är så lycklig! <3

Catrin sa...

Tack gumman! Jag är så lycklig <3

tack för titten och välkommen tillbaka :)