torsdag 22 december 2011

tårar..

jag tänkte att jag skulle skriva om min fantastiska rocky road som jag gjorde idag.. men fick nu ikväll veta att min morfars cancer har spridit sig. så jag känner mig liksom tom i huvudet. kan inte förstå. vill inte förstå.

han opererades för några veckor sedan efter en lång jobbig behandling. operationen gick bra. men provsvaren efter operationen visar att det fanns spridning i körtlarna och dom vill börja ge honom cellgifter inom 6 veckor..
till detta kan jag tillägga att efter operationen så talade dom om att OM det skulle vara så att cancern spridit sig så kommer dom inte göra någon mer operation.. min gamla morfar skulle inte fixa det antar jag. och nu är detta OM ett faktum... och längre än så vill jag inte tänka. min finaste morfar. en trygg man som funnis mig nära under hela min uppväxt. jag är "morfars kicka". och nu rullar bara tårar ner för mina kinder.. :,(

1 kommentar:

Catrin sa...

Ja det finns inte mycket att säga som gör det bättre, hoppas han får må bra och stanna med oss länge! Vår älskade morfar!

tack för titten och välkommen tillbaka :)