måndag 5 december 2011

hotell

nu är vi på hotellet.. alltså, jag har haft en väldigt annan bild av hotell, förut när jag bott, förr när jag jobbade på hotell, för när vi öppnade dörren så tänkte jag, är detta ett skämt? vi fick knappt in vagnen och fick möblera om i hela rummet för att få plats med leons säng.
nepp, detta hotell var inte familjeanpassat.. är det så? måste man leta efter "familje"hotell när man ska ut och åka? det är ju ändå ett "dubbelrum", men jag tycker det är mer ett enkelrum med 160 säng.. trasiga tapeter, hål i väggarna och skabbiga handtag till toaletten som luktar gammal husvagn..  hmm.
Jaja, inte ska vi klaga men vi kommer aldrig bo här igen ;) ... nu har leon somnat och jag ska lägga ifrån mig datorn nu och mysa med älskling!





 nära till bästa gallerian i stada ;) har jag hört ;) den ska vi checka in imorgon.


   Lite fler bilder från veckan.. 


 pappas kille :*


 hotellfrulle :)





 sjuka och hängiga :( 


1 kommentar:

Pappa sa...

Finns ju bättre hotel, Plaza m.m. Sen hade det gått bra att sova hos oss också, gratis. Pappa

tack för titten och välkommen tillbaka :)