torsdag 17 november 2011

Sjukling a la förr i tiden..

Ligger på madrass på golvet, massa täcken och kuddar, fönstret öppet på glänt, världens störta godisskål på magen och Gilmore Girls maraton från början på dvd, det var inte igår man "fick" vara sjuk som förr. Ganska skönt måste jag säga.

Leon gick nyss självmant och la sig i sin säng :) Han har nog förstått att hans mamma är ur form idag, min fina älskling :*




Nyss ringde vårdcentralen upp igen och frågade hur jag mådde nu. Det måste jag säga, ängens vårdcentral är något utöver det vanliga. Helt enkelt bäst!

- neas iphone

1 kommentar:

Catrin sa...

Ja Ängen verkar toppen vad jag upplevt hittills. Ja det är inte ofta man kan vila och bry sig om sig själv på samma sätt efter man blivit mamma. Skönt att kunna göra det. Kunde du göra det när Leon var hemma? Anton skulle nog dyka direkt i godisskålen... Fast jag hade nog föredragit en stor kopp thé om jag var sjuk ;-) gulle Leon som ville gå och lägga sig. Börjar bli en så stor kille <3

tack för titten och välkommen tillbaka :)