tisdag 15 november 2011

hurt hurt i kyla!

5,5km i kyla, uss uss! det var verkligen KALLT imorse! Jag är ju inte lika varmt klädd som leon eftersom jag blir varm när jag promenerar. Men sen när vi stannat i lekparken och jag tänker att det ska bli så gott att dricka mitt te som jag haft med mig i min termomugg = fisljummet! SÅ kallt var det ute, fy! nästa gång vi ska avsluta i lekparken ska jag packa mina termobyxor som jag kan dra på mig bara. Burr!


Börjar känna i kroppen att jag tror en förkylning är på ingång. Försöker trotsa den med Kan Jang och fortsätta mina pw's, men märkte på räknaren att jag gick långsammare än vanligt, eller så var det för att det var halt på backen. Jaja... håller tummarna att jag håller mig frisk! 



Hejja mig! :)

2 kommentarer:

Annica sa...

heja heja vad du kämpar bra. MEN mamma säger att man måste klä på sig sen ;)så du inte blir kall.
massa kramar

Catrin sa...

Du är så duktig!! Imponerad!

tack för titten och välkommen tillbaka :)