onsdag 2 november 2011

Hurra!

Idag fyller jag år! :D
Känns inte alls som det brukar :) bättre!
Jag har alltid varit ett barn när det kommer till födelsedagar! Älskar det!
Fira och firas och uppvakta och uppvaktas och gratta hit och dit och presenter och tårta, ja! Allt!
Mysigt att få träffa sina nära och kära när man firar en födelsedag!

Har ofta haft lite fööör höga förväntningar/ambitioner på min egen dag, vill bjuda och att allt ska vara perfekt, men något alltid ställt till det för mitt "perfektionist-jag" :) men i år är det annorlunda, jag känner det!
Haft ett mysigt kalas med nästan hela familjen i förskott. Ikväll ska jag ha lite tjejkväll och dricka lite vin med några tjejer och den 12e blir det fest :) allt klaffar och fler och fler har gjort det möjligt för dom att kunna komma, vilket betyder massor för mig!

Yeej!

- neas iphone

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)