fredag 4 november 2011

Grattis på 25årsdagen ¤ igen!

Åh jag måste bara säga hur lycklig jag är! Alla ni som fått mig att känna mig speciell på min födelsedag (och den andra kalasdagen). Tänk att flera hundra grattis kan göra att man känner sig så speciell, att jag är en vän, bekant, till så många och alla dessa brydde sig om att gratta mig på min födelsedag. Fantastiskt! Tack!

Min morgon bjöd på skönsång av min fantastiska man och min lilla skruttbulle med frukost på sängen :*

Dagen spenderades på shoppingcenter med mamma och plutten, gick igenom allt för att hitta nya utekläder och skor till leon. och det gick bra, blev inte som de vi hade innan, men bra ändå. lyckades hitta någon som inte var blått, rött, rosa, skrikgrön, pojkigt eller flickigt - toppen! det blev ett fint lilarandigt fodrat galonställ + en gul ofodrad jacka :)


och sen fick han även både gummistövlar och vinterkängor :)


På kvällen på min dag bjöd jag hit några finfina tjejer och firade mig med vin och sushikväll <3
det blev en FANTASTISK kväll och jag är så lycklig över att jag har dessa underbara tjejer så nära!
bjuder på härliga bilder på oss, hihihi ;)
















ni är bäst! <3

LOVE!

2 kommentarer:

Catrin sa...

Vad mysigt ni hade, skulle jättegärna varit med. Trevliga tjejer och Frida såg ut att ha gjort supergod sushi. Ser så mysigt ut. Vilka fina presenter. <3kram

F sa...

tack för en otroligt mysig kväll! mer sånt <3 :D

tack för titten och välkommen tillbaka :)