onsdag 9 november 2011

Bugaboo Donkey

Japp, jag måste ju tjata lite till! :D
När vi hade mamma-döttrardag och var på syfestivalen i sthlm förra helgen så var jag ju även tvungen att släpa dom (nejdå dom följde med frivilligt hihi) till andra sidan av stan för att se, känna, klämma och provköra Bugaboos Donkey live :D åååå jag kan inte förståååå! jag dööör litegrann bara för att jag måste vänta i 1,5 månad tills den är våran!! gaaah!

DEN VAR FANTASTISK! Exakt så bra som jag trodde, jag hade en dröm om vagnen och där var den underbar och den var exakt så i verkligheten också! Hjälp! Får nästan panik när jag pratar om den, jag vill ha den NU NU NU! Den kommer vara värd varenda krona och ett fetinglås ska vi köpa till den också! (ett måste)




Snart ska vi till sthlm igen och då ska vincent också klämma och känna på den :D


Japp, jag var så överexalterad att jag helt glömde bort att ta kort på vagnen live, men det spelar ingen roll för den var exakt som man kan tänka sig enligt bilderna nedan. Jag, (nästan) världens kräsnaste hade ingenting att klaga på när det gäller denna vagn. Uj uj uj...
Detta trodde jag aldrig, gillar nämligen inte alls deras vanliga enkelvagn... den känns skranglig. Denna är stabil och fantastisk!



Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)