söndag 27 november 2011

?

Fick en något otrevlig kommentar här på bloggen. På inlägget "oturen tar aldrig slut".

"sluta gnälla och tycks så synd om dig själv hela tiden så kanske det känns bättre!
alla drabbas av både bra och dåliga saker. alla har nära och kära som blir sjuka. alla har teknikprylar som pajar och bryter ihop. men få pratar om det och tar det så personligt osm du tycks göra! "

Det här är min blogg.
Här skriver jag av mig mina tankar och känslor, det står precis det där i högerspalten.
Bloggen handlar om mitt och min familjs liv, är man inte intresserad så är det inget måste. Man måste alltså inte läsa om man bara tycker att det är självömkan här i bloggen.

Om man nu verkligen behöver yttra sin åsikt om vad JAG känner(??) så får man självklart göra det, men då lämnar man inte en ANONYM kommentar utan man kan skriva under med sitt namn.

För man skriver väl bara saker man kan stå för?

- neas iphone

3 kommentarer:

Moa-Johanna sa...

Där har ju "Anonym" gjort ett val, och läst en blogg som denne uppenbarligen inte är intresserad av. Men det är ju dennes problem.
Fy på den som försöker få dig att må dåligt.

Kram Moa

Enniie sa...

Jag tror på karma. Och jag tror också att oturen hör till, hur mycket bra saker man än gör. Det är nog ett sätt att bibehålla fötterna på jorden. Man måste nog ha lite otur ibland för att aldrig ta förgivet för det man har, så att man uppskattar den uns tur man har. Det har vart samma här. Vissa månader har man det överdrivet bra med allt, sen smäller det till o man får verkligen känna att man lever. Vissa saker tar hårdare på vissa än på andra. Ni har ju haft lite otur nu har jag märkt, men innan du vet ordet av det så har det vänt ska du se. :)

mikaela sa...

klart man får skriva vad fan man vill på sin egen blogg :)

tack för titten och välkommen tillbaka :)