torsdag 6 oktober 2011

värsta djungeln!

Det är lite tidigt, med tanke på att vi inte väntar syskon. Men jag funderar på det här med dubbelvagn / tvillingvagn / syskonvagn.

Ni som har fler barn, har ni haft dubbelvagn? vilken? vad har ni för åsikter om det? hur har ni tänkt?
vad har ni haft för ålderskillnad på era barn? 


Jag har som vanligt mycket krav på det jag vill ha, och som vanligt finns inte det som jag vill ha. 

Jag vill ha;
Stora hjul fram. 
Enskilda suffletter. 
!! Vänd så barnen ser den som kör vagnen  !!

Jag vill inte ha(förutom tvärtom ovan);
Sådan vagn där man har barnen "ovanpå" varandra. 


HJÄLP! :D



1 kommentar:

Kicki, Sanna o Jojo sa...

Vi hade teutomias tvilling vagn
Love it.
Extremt lättkörd
Stora hjul som klarade myyyycket vinter
Mellan tjejerna är det 18 månader...
Vi använde den inte hiskeligt länge... stora tjejen ville helst gå så det fick bli ståbräda istället :-)

Lycka till

tack för titten och välkommen tillbaka :)