torsdag 29 september 2011

Vackra höst~

Idag har det varit en fantastisk höstdag, 18 grader varmt och strålande sol som brände skönt i mitt ansikte. Jag köpte mig lite lunch och gick och satte mig på en bänk och njöt till fullo! Leon som redan fått lunch sov gott i sin vagn.





Sen gick jag och spanade i affärer :) är såå otroligt glad över att denna höst är det MINA färger och regerar! Framförallt brunt i alla nyanser och senapsgult men även mustig grön och mörkt lila, härligt!!

Nu har jag nästan redan shoppat upp min månadspeng på massa nya fina kläder till mig :) bestämde mig nämligen förra månaden att kommande månader ska min månadspeng läggas på mig istället för mitt gigantiska tygförråd som har fått sig massor och åter massor av fina barntyger de senaste halvåret :p

Den här härliga halsduk från indiska ska bli mitt nästa köp! Mys!




Jag älskar hösten <3 ~ Såhär ser det ut just nu utanför vårt fönster :)

-neas iphone

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)