fredag 2 september 2011

Kavat!

Jag är sååå himla glad över Leons skor som vi köpte idag. Det var precis dom som jag egentligen önskade mig till Leon, men eftersom dom är ekologiska så kostar de lite mera (600:-!! ordpris, heeelt sinnessjukt!) så det vågade man knappt säga. Men de jag önskade oss var jättefina dom med, lite rimligare prislapp.
Men så fick vi ett par skor av min bror med familj när Leon fyllde 1. Och att vi skulle åka och köpa dom när vi kände att det var dags. Vi ville inte kosta på honom skor innan han kunde gå, så vi väntade och nu på 3 veckor (eller vad det är?) så har han gått från fyrbent bebis till tvåbent barn, BARN! Lillplutten är inte så liten men det är så svårt att förstå!

När vi kom till Kavat idag så kändes det som en lyckodag! Just dom finaste Kotteskorna var det halva priset på! Den jättetrevliga personalen mätte lillfoten och hittade att just hans storlek fanns kvar! Jippie!! :D

Tack kära morbror med familj ¤

länk ->Ekologisk Babysko Kotte Brun

2 kommentarer:

Catrin sa...

Fina!!

Moa-Johanna sa...

Har ni varit på kavat i kumla och shoppat de där fina?

tack för titten och välkommen tillbaka :)