onsdag 21 september 2011

gamla tankar

sitter och läser lite i min gamla blogg. jag håller på och ska göra ett familjealbum till oss som börjar där jag och vincent träffades, så då tänkte jag ha lite utdrag ifrån min blogg så slipper jag skriva så mycket för hand ;)
men det är inte bara positivt att titta tillbaka, längre tillbaka, innan jag och vincent träffades så mådde jag verkligen inte bra. jag har alltid varit en sån som behöver skriva dåliga tider och bra tider. så det finns mycket dåligt längre bak i min gamla blogg. jag kan känna in hur känslan kändes när jag läser de gamla raderna.
men samtidigt känns det så bra att ha det gamla kvar att titta tillbaka på då och då. och njuta över det man har..

1 kommentar:

Anonym sa...

JA vi ska vara tacksamma för det man har.. Du har en underbar liten familj=)

tack för titten och välkommen tillbaka :)