söndag 7 augusti 2011

Jag bryter snart ihop över min otur.

Oflyt är bara förnamnet för det jag har just nu.
Bland annat så köpte jag mig en iPhone för några veckor sedan. Funkade klockrent! Dock inte med min, vincents eller min pappas dator, inte heller med datorn på Media Markt heller. Slutade med att jag fick lämna in den efter en vecka, precis när jag blivit van och bekväm. Jippie...

I fredags fick jag sms om att den redan kommit tillbaka! Yeejj! Åkte till affären och fick där veta att jag fick en  sprojlans ny iphone. Glad var bara förnamnet när jag åkte hem.
Satte i den i datorn och jahapp, samma problem med denna också? Provade vincents dator, samma.


provade avinstallera itunes på båda datorerna och sedan installera på nytt. kollat om det fanns nya uppdateringar till datorn men den hade redan senaste, försökte med allt.
lyckades tillslut återställa telefonen och på så sätt få den nyaste programvaran till telefonen.

men sen händer det inget mer. såg ut såhär mellan kl 09.00-15.00
sen orkade jag inte vänta mera. jag förstår inte vad jag ska göra? den kan inte synka/säkerhetskopiera?
programmet arbetar och har inte hängt sig. i telefonen står det synkroniserar. Men det händer inget.

Är det möjligt att jag fått två nya iphones med samma problem? hur är det möjligt? det låter ju otroligt?
Finns det något apple-snille därute som kan hjälpa mig?

*gråt*

Inga kommentarer:

tack för titten och välkommen tillbaka :)