söndag 10 juli 2011

lycka ¤

När våran älskade pappa inte är hemma så händer det ibland att jag och leon slänger igång lagom hög härlig dansmusik/"krogenmusik"/trance- ja kalla det vad du vill, men sån där musik som gör att man bara inte kan stå stilla.

Sen röjjer vi!! Dans frigör alla härliga lyckohormoner i kroppen! Leon röjjer på golvet eller i min famn tills han kiknar av skratt och jag dansar mina fulaste härligaste dansmoove's tills vi är helt svett och inte orkar mer. Då springer vi in i sovrummet och slänger oss på våran säng och har kill-attack och fnittrar tills vi bara inte orkar mera.

Sen på't igen bara!




Det är en av alla fantastiska stunder som jag känner mig lyckligast i världen!

4 kommentarer:

F sa...

underbaringar!

F sa...

underbaringar!

Jenny sa...

Låter härligt =)

Vi brukar också köra lite danceoff hemma...alla 3 även om jag just nu mest känner mig som en osmidig flodhäst.

Catrin sa...

Vad söta ni är!! <3 <3

tack för titten och välkommen tillbaka :)