lördag 25 juni 2011

LEON 1 ÅR ¤ ~

För exakt ett år sedan...... 
2010-06-25

Visar här lite bilder från den dagen, vissa aldrig visade förut, varför vet jag inte så jag visar nu. 
Blir så grymt stolt över mig själv när jag tittar på dom. Vilken kvinna!

07.00


10.00


13.00

värlens bästa fina stöttande man och pappa.

otroligt läckra jag med min snyggsnygga outfit av sladdar ;)
16.00

17.00
efter att hela dagen gått med hemska värkar som tyvärr inte gjorde så mycket nytta så 
fick vi sätta till värkstimulerande och till det passade det fint med lustgas (och TENS), high on "life" ;D

19.00
dom två timmarna mellan värkstimulerande och eda'n var... 
bland det värsta jag(och vincent) någonsin kunnat drömma om.punkt.

22.57
välkommen ut skrynkelpelle, du är blålila, blodig, kladdig och läbbig 
men ändå det mest fantastiska jag sett. 
och här började vår resa genom livet tillsammans. 

Grattis på din allra första födelsedag vår älskade Leon, 
detta året har varit det bästa i våra liv ¤
vi ser fram emot att fortsätta visa dig världen, 
ge dig alla möjligheter och lära dig allt vi kan!
yoga-unge :*
kärlek

5 kommentarer:

Catrin sa...

Beskrivande bilder, känns som om jag var med! Jag minns det som igår, då vi satt ute i Mullhyttan hos Cissi och Bahri och bara väntade på att få höra hur det gått. Varje gång det kom ett sms så stannade allt upp, men så var det oftast bara ett "obetydligt" trevlig midsommar önskning. Men tillslut kom det ett mms med bild på lillkillen vikt, längd och ni mådde bra och det var en så lycklig stund!

Vincent sa...

jag blir så stolt av att tänka tillbaka och titta på dig på bilderna! Blir alldeles tårögd av lycka och stolthet! Och att avsluta med en så fin bild gör mig helt gråtfärdig! :')
Glädjetårar åt alla!!

Love you :*

Anonym sa...

Vad härligt!! Vad roligt att se alla de där bilderna från förlossningen.

F sa...

<3 !

F sa...

<3 !

tack för titten och välkommen tillbaka :)