söndag 15 maj 2011

osams...

Jag och min nya symaskin, Brother, har inte riktigt hunnit bli bästa vänner. gång på gång idag har han strulat till det för mig att jag vill kasta ut honom genom fönstret...... och efter att 3e nålen nu gått av så börjar jag snegla på min gamla flamma - Husqvarna'n. Det jag syr just nu kräver ändå bara raksömmar...


Jag har lovat bort min gamla maskin till min storasyster, men jag tror nog jag får fråga henne om jag får hålla på den ett tag till, det var intressantare än jag trodde att ha TVÅ hushållsmaskiner.... ;)

1 kommentar:

Moa-Johanna sa...

Älskar min Husqvarna . Har aldrig krånglat fast den har 20 år på nacken.
Har varit lite skeptisk till att köpa en ny maskin , men sorgligt nog så kommer nog den dagen när man minst anar:(

tack för titten och välkommen tillbaka :)