tisdag 12 april 2011

idag

idag har vi haft besök av morfar på förmiddagen :) mys! vi fick dessutom in en promenad!

leon har parkerat! jag hinner knappt med i Leons utveckling, den senaste månaden har det hänt sjukt mycket på kort tid och jag hinner ännu mindre blogga om det.. och jag känner inte direkt något större behov av det heller, jag bara njuter av att det lilla knytet som jag hade i magen är verkligen en helt egen liten person som utvecklas och växer i rasande fart!
även om det skulle vara bra för mitt eget kom-i-håg att skriva men men... tiden finns ej!

sen efter vår tisdagsträff kom moster och kusin anton hit och lekte och jag bjöd dom på mat också. så länge sedan vi träffats och umgåtts pga alla dumma sjukdomar som härjat!
kärlek

2 kommentarer:

Catrin sa...

Det var så mys! Tack för god mat och trevligt sällskap!! <3 <3

Anonym sa...

Är det där din tyg-samling bakom Leon?

tack för titten och välkommen tillbaka :)